Головна | Пам'ятка, рекомендації для педагогів | Мій профіль | Вихід Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS

   
 Мартоніська загальноосвітня школа І-ІІІступенів
 Новомиргородської  міської ради  Кіровоградської області




   
 Меню сайту











Дистанційне навчання

Всеукраїнська школа онлайн: розклад уроків на другий тиждень | Нова українська школа





Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Форма входу




Пошук


Міні-чат
200

Адміністратор
сайту

Кваша Н.В.
kvashanata@ukr.net
Веб-сайт






ПАМ'ЯТКА, РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

      Шкільне життя п'ятикласників ускладнюється часто невиправдано високими вимогами до них з боку вчителів. Цього не можна допускати щонайменше з трьох причин:

-               уповільнюється темп діяльності учнів, тоді як виконання певних видів робіт потребує більше часу;

-               зміст навчальних предметів основної школи вибудовується систематично, що, у свою чергу, передбачає сформованість у школярів добре розвиненого теоретичного мислення. У п'ятикласників же воно тільки формується; вони звикли працювати з одиничними поняттями та термінами;

-               високі вимоги до самостійності та відповідальності підлітків без урахування їх вікових особливостей можуть становити загрозу для емоційного благополуччя дитини.

 

   Дорослі  очікують від підлітків здатності розуміти інших людей, співіснувати з ними на принципах рівноправності та толерантності. Але у п'ятикласників ці властивості тільки починають формуватись, і їх розвиток вимагає терпіння, обережності, діалогового навчання, створення ситуацій, в яких підлітки навчаються враховувати різні точки зору. За цих обставин важливо, щоб учитель-предметник не переносив механічно методи навчання й форми взаємодії зі старшими школярами на учнів 5-го класу. Необхідно поступово вводити новий зміст і нові форми навчальної діяльності.